Toplumda yıllardır erkeklere aynı şey öğretiliyor güçlü ol ağlama duygunu belli etme Ağlayan erkek zayıf görülüyor saygı kaybediyor deniyor Ama bu düşünce erkekleri gerçekten güçlü mü yapıyor yoksa sadece içten içe çürütüyor mu, tamamen tiktokta dönen Sigma erkek olayı gibi bence.