Merhaba Seraune Çalışmadığı için AG'yi kullanayım dedim bide baktım banlamışlar :haha: . kısacası seraune kullanırsanız antigravity/gemini cli'ınız uçar. Özellikle Seraune'ye ait bir durum değil kötülemek gibi algılanmasın
Engellenme Nedeni: Hesaba giriş yaparken Claude Code, OpenCode veya...