Yurt dışından s25 ultra almayı planlıyorum. IMEI attıracağım. bu işlemler nasıl yürüyor nasıl yapılıyor bildiğiniz fiyat var mı? yasal sonuçlar falan var diye yorumlar yapmazsanız sevinirim. bir de imei attırınca telefonda fark oluyor mu? güncelleme almama sistemsek veya donanımsal sorunlar gibi?