Selamın Aleyküm Arkadaşlar ,
55-120 serverlarda vslik şaman yapmayı düşünüyorum efsunları nasıl olmalı Şifacımı Yoksa Ejderha gücümü olmalı
Bu arada konuyu nereye açaçağımı bilmediğim icin bu konuya attım yanlış yere açmış isem ÖZÜR DİLERİM
İyi Günler