s22

  1. WinddezXXL

    Eski bir cihazım olan Samsung A30 Telefonuma S22 Sürümü yükledim sizce mantıklımı?

    Ben uzun süredir kullanıyordum ancak çok problem vardı kamera çökmesi dokunmatik titremesi kendi kendine kapanma sürekli değişik hatalar ve android 11 di ben ise 14 sürümünü yükledim sizce hatalar düzelirmi deneyimleme şansım olmadı çünkü bir çok sorunu vardı yazılımının
Geri
Üst Alt