YSK, Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Kemal Kılıçdaroğlu’nun adaylık başvurularının kabul edildiğini açıkladı
normalde 3.kez aday olamaması gerekirken tekrar nasıl başvurabiliyo ve adaylığı kabul edilebiliyo ?
Ve Neden kimse bunu gündeme getirip itiraz etmiyo muhalefet tarafından ?