roller

  1. HTS

    Başarımlar

    c++ c# vb.net gibi yazılım yaplaşanlara = CODER ve benzeri roller eklenebilirmi rcdeki gibi altımızda dursa gayet güzel olur bence :)
Geri
Üst Alt