Arkadaşlar Merhaba Roblox Oynumu sattığım için elime yüksek miktarda robux geçti bende 20k çekiliş yapmak istiyorum admin apiler beni banlamayın nolur cok sebiom burayı
Not: Admin Abiler Birşey Gerekiyorsa yazarsanız düzeltirim banlamayın pls
Şartlar: Bu mesajı beğenmek + yorum bırak
Bitiş...