kendi scriptinizi yapmak için ui kullanmalisiniz!
https://github.com/GhostDuckyy/UI-Libraries
https://github.com/Eazvy/UILibs
bunlardan birine girin içerlerinde birsürü ui libraryler olacak bir tane klasöre girin nasıl nasıl gözüktüğünü resimlerden görebilirsiniz
ve docs kısmındanda yardım ala...