rgx vandal

  1. 3mrovsky

    Düşük elo rgx vandallı mailli hesap

    Merhaba baştan belirtmem gerekirse hesap nexus loguma düştü ardından rgx vandal sevdiğim için nfa hesabı fa yaptım ticket ile ve şu an mail üzerimde(yani ilk mail değil).Hesaba sahibi az da girse haberi olduğu zaman belki ticket atıp hesabı üzerine alabilir,sorumluluk size aittir. Hesabın peaki...
Geri
Üst Alt