Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bir yazılım kullandım bilgisayarımda abuduk gubidik birşeyler oluyor cg ye giremedim hosts dosyasına cgnin birşeylerini koymuşlar başında 0000 vardı silemedim ayarlarda biryerde
windows kimlik bilgilerinde birtane kullanıcı adı şifre vardı onu kladırıdm falan pcde norton 360 kurulu taratıyom...
simdi arkadaşlar ben bi hile dosyası açmıstım ve actıgımda ıse sureklı bılgısayarıma usb baglanıyor ve cıkıs yapıyorum ama her actıgımda oluyor ne yapmam lazım
(bos yorum kasmayın adam gıbı cevap beklenır)