#ratyedim

  1. B

    X bir firmanın hilesini kullandım bilgisayarımda değişik şeyler oluyor

    Bir yazılım kullandım bilgisayarımda abuduk gubidik birşeyler oluyor cg ye giremedim hosts dosyasına cgnin birşeylerini koymuşlar başında 0000 vardı silemedim ayarlarda biryerde windows kimlik bilgilerinde birtane kullanıcı adı şifre vardı onu kladırıdm falan pcde norton 360 kurulu taratıyom...
  2. O

    Çözüldü galiba rat yedim

    simdi arkadaşlar ben bi hile dosyası açmıstım ve actıgımda ıse sureklı bılgısayarıma usb baglanıyor ve cıkıs yapıyorum ama her actıgımda oluyor ne yapmam lazım (bos yorum kasmayın adam gıbı cevap beklenır)
Geri
Üst Alt