#rap

  1. ghettoboy

    Demom nasıl olmuş ?

    gençler mix elimden geldiğince , ufak ufak , chatgpt yardımı ile yaptım . aralara ufak göndermeler yaptım , word playler mevcut . sizce nasıl olmuş nereler eksik sizce ? iyi veya kötü bir yorum bildirirseniz sevinirim
  2. ghettoboy

    Demomu yorumlayın

    merhaba . geçenlerde 1 demomu daha paylaşmıştım görüşleriniz için çok teşekkürler . yeni bir demo daha paylaştım onuda yorumlayabilirmisiniz görüşleriniz çok değerli benim için . kendimi geliştirmem açısından
  3. ghettoboy

    Demomu Yorumlayın

    merhabalar . 15 yaşında Türkiye'de rapçi olmaya çalışıyorum . bu ilk demom olduğu için biraz heyecanlıyım , sözleri kendim yazdım mix mastering işlerini pek yapamadığım için 1 - 2 şey ayarlayabildim , beat free olduğu için malumunuz bazı yerleri kırpmak zorunda kalldım , görüşlerinizi ve...
  4. kerem1884

    Freestyle etkinliği

    eskiden forumlarda facebookta falan dönüyordu bu tarz bende cgyede getirelim eğlenmiş oluruz hemde eskileri hatırlamış oluruz diye konu açayım dedim biri başlatsın devam edelim diss falanda atabilirsiniz herşey serbest
Geri
Üst Alt