Merhabalar, aldığım xpg ramlerimin driverını arattığımda bir dirvera ulaştım ancak bu driverın serverı yok yani hesap açamıyorum oturumda açamıyorum bu nedenle her bilgisayarı açtığımda gidip driverı açıp misafir olarak devam et demem gerekli internetten araştırdığımda adatanın driverıyla vs bir...