En son paylaştığım bunun biraz daha lite versiyonu gibiydi fazla iyi değildi
bu çok daha iyisi kendimde son 2 3 videomda kullanıyorum ve aradaki fark çok bariz belli oluyor
topaz kullanmasını bilmediğim için 4k'ya çekemiyorum
nvidiadan 2k kayıt alıyorum after effect ve capcuttan 4k render...