Mantığı anlatıyorum kodlar aşşağıda;
Hesap makinesi yapacağım ve Hesap makinesini kullanmak istiyor musunuz diye bir soru çıkacak evet dersem devam edecek hayır dersem program Hoşçakal diyerek kendini kapatıcak ama çalışmıyor visual studio'm yok test edemiyorum pyhtondan anlayan birisi...