Merhaba arkadaşlar kendi kullandığım sekmeme macrosunu paylaşmak istiyorum macronuz çalışması için Logitech maous olması gerekmektedir
Altta vermiş olduğum kodu farenize atayın kodda kırmızı ile yazılmış 6 numara mousunuzun 6ıncı tuşuna bastığınızda aç kapa yapar siz farklı tuşlar...