Merhaba arkadaşlar.Bu gün bir soru sormak istiyorum sizlere bir arkadaşımın önerisiyle ark survival evolved aldım 5-6 hafta önce iyibir oyun ama bitmis bitik kısaca sonra bana remaster mi ne versiyonu varmıs ascended deniliyormusonu önerdi aldım ama modsuzda oynamakla sıkılıyorum bobs talles...