overwatch

  1. spanish

    CS2 Overwatch ve VAC durumu hak.

    Merhaba, hile ile prime hesap kasmak istiyorum. CS2'nin durumu nedir ? Overwatch bulunuyor mu oyunda. (Hile olarak nixware kullanmam sorun oluşturur mu ? Legit configleri çok iyi.)
Geri
Üst Alt