Arkadaşlar şimdi size bir olaydan bahsedicem
ben format attamıyorum biostan ayar tutmuyor kayıt etmiyor ARKADAŞLAR BOOTDAN 1 SEÇ DEMEYİN USB OLMUYOR
bu aralarda mavi ekrandan aygıt kullan kısmından seçiyordum ama bluepill spoofer kullandıktan sonra artık mavi ekrandan da format atamıyorum...