Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba çevrem bilir yakın zamanda no res emulator üzerinde çalışıyordum aslıda cg de kaç aydır bu konu üzeridne çalışıyorum ama daha yeni 1 buçuk hafta olmalı kendi private methodumu yapdım kendi private methodum dedigim bu methodu kimse kullanmıyor o yüzden artık benimdir xd van72 filan vardı...
Merhaba cg halkı ben bunla ilgili konulara çok bakdım ama bakdıkca aklım dahada karışdı birisi heartbeat ile no res emu olmaz digeri heartbeat ile olur başkaları bambaşka şeyler söylemiş bir tayfada heartbeatı vds ile ilişki kurmalısın filan demiş tam oalrak mantık ne bu no game restart...