Öncelikle merhaba CG Halkı sizlere 1 aylık nixware kullanımından bahsedicem bir anda aklıma gelmedi ve konu açayım dedim
bence nixware birçok bakımdan çok iyi hem çok ucuz hemde özellikleri güzel ve en iyisi ud olması
1-2 ay boyunca main hesabımda kullandım birşey olmadı sadece 1-2 kere vac...