Arkadaşlar merhaba,
2 gündür denemediğim yöntem kalmadı. Modeme reset attım, BIOS’u down/up yaptım, spoofer kullandım, regedit temizledim ama maalesef hiçbir işe yaramadı.
Banı bir türlü kaldıramadım. Bu konu hakkında bilgisi olanlar yardımcı olursa çok memnun olurum.