Selamlar arkadaşlar,
Durumu özet geçeyim. Ana PC'mde Script + 2PC bypass kullanıyordum. macOS'ta Vanguard olmadığı için bu tarafa geçtim. Düşüncem şuydu: Hesaplar manuel ban yese bile cihaz banı yemem. Ama işler beklendiği gibi gitmedi.
macOS'ta Riot, kernel seviyesinde Vanguard çalıştıramadığı...