lossless scaling kullanıyorum sıstemım kotu oldugu ıcın degıl ekranı uzattıgım ıcın yanı karakterler uzasın buyusun dıye kullanıyorum bunun ıcın bır alternatif bılen varmı ?
lossless kullanınca 5 dk sonra valorant bunu engellıyor ekranı karartıyor yada bunu nasıl cozerım