lol emulator arıyorumda adam akılı bir şey bulamadım aktif olarak unknin emulatorunu kullanıyorum fakat cok sık up alıyor oyun oynayamıyorum
bütcem 10k ve insolence aylık 150 dolara lol emulatoru verebiliceigni söyledi güzelde bi indirim yaptı alınır mı sizce normal fiyatı 220 dolarmış