Merhaba, yıllar önce LeagueBotNet kullanıyordum, sonra AuroraBot çıktı. Şu an piyasada ne kullanılıyor pek bilmiyorum.
VMware üzerine kurup LoL hesap kastırabileceğim güncel bot arıyorum. Bu işlerle hâlâ uğraşan veya güncel sistemleri bilen varsa bilgi verebilir mi?