Lise mi üniversite mi sizce daha iyi dönem?
Bana göre lise daha samimi, arkadaşlıklar daha gerçek ve sorumluluklar biraz daha az. Ama üniversite de özgürlük, kendini geliştirme ve geleceği şekillendirme açısından bambaşka bir seviye.
Mesela lisede herkes birbirini tanıyor, ortam daha sıcak...