lise

  1. BilinmeyenNO

    Lise mi? Üniversite mi?

    Lise mi üniversite mi sizce daha iyi dönem? Bana göre lise daha samimi, arkadaşlıklar daha gerçek ve sorumluluklar biraz daha az. Ama üniversite de özgürlük, kendini geliştirme ve geleceği şekillendirme açısından bambaşka bir seviye. Mesela lisede herkes birbirini tanıyor, ortam daha sıcak...
  2. BilinmeyenNO

    Liseyi bitirenler ne hissettiğini bize aktarabilir mi?

    Bir sene sınıfta kalmamdan dolayı 5 sene lise okumak zorunda kaldım. Ona da okumak denirse çünkü her sabah ailem zoruyla istemeye istemeye zarla zorla gidiyordum ve sınıfım hatta okulum genelde fitne fesat kavgacı ara bozucu insanlarla doluydu. Ben her sene devamsızlığımı okul açıldıktan 2 ay...
Geri
Üst Alt