StormBOT
Öncelikle merhabalar, forumda tamamıyla düzgün çalışan bir bot bulamadığım
için biraz internetten araştırma yaparak sizlerin de
kullanabileceği çalışan bir bot buldum. Kurulumu çok basit ve kendim de
düzgün çalışsın diye 2-3 değişiklik yaptım. Umarım işinize yarar.
Arkadaşlar bot...