kopartmaq

  1. ezcerez

    30 Günlük Ban mantıklı mı XD???

    Tarafıma uygulanan 30 günlük yasağın gerekçesini tekrar anlamaya çalışıyorum. Yazdığım mesajda yalnızca bir isim geçmekteydi. Ne adres, ne telefon, ne özel bir bilgi paylaşımı söz konusuydu. Sadece bir isim yazmanın KVKK ihlali kapsamında değerlendirilmesi beni açıkçası güldürdü. Eğer yalnızca...
Geri
Üst Alt