konu dışı

  1. Fyodor

    Bi girip bak derim....

    Aslında yapmayacaktım ama bu zor zamanlarda gülüp eğlenmek için yaptım umarım eğlenirsiniz GEREKLİ İZİNLER KURUCULAR TARAFINDAN ONAYLANMIŞTIR Emek ve sabır işi. İyi seyirler.... Tepki atmayı unutmayın:iliked::iliked:
Geri
Üst Alt