dün fc 25 de denemiştim bugun fc 24 de deniyorum oyunun içinde kol kendi kendine sola gidiyor ve tuşlar değişiyor örn: x tuşu press oluyo yuvarlak tuşu geri oluyo
ama kolumda bir sıkıntı yok sadece fifada oluyor diğer oyunlarda kolla normal oynayabiliyorum
OYUN DIŞI
OYUN İÇİ
NASIL ÇÖZÜCEM