kiracı

  1. kargasa

    ev sahibi paramı vermiyor

    arkadaşlar 3 yıllık kiracıyım kontrat bitmesi için daha 2 yıl var beinm evden çıkmamı istedi. bu işlerden anlayan arkadaşlarım bana ondan taşınma parasını üstüne 1 aylık kira parasını alabileceğimi vermesse dava açabileceğimi soyledi. toplam 75k ediyor sadece 10k verdi o kadar para verdik daha...
Geri
Üst Alt