Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba oyun klasörlerini gezerken zulanın teamspeak klasörüne denk geldim adamlar teamspeak altyapısımı kullanıyorlar? nasıl merak ettim nasıl yapılır vs bilen varsa kaynak önerebilirmi
ilgili görseller
Öncelikle selam ben internette bulduğum kaynak kodları kullanıp hile yapmak istiyorum (valorant) copy pasteciler varmış onlar nasıl yapıyor hangi dilleri bilmem gerek yardımcı olursanız çok sevinirim