cs2 de memesense kullanırken skinchanger kısmından seçtiğim skinleri bir türlü kaydedemiyorum menüden config bölümüne gelip save atıyorum ama oyundan çıkıp tekrar girince bütün skinler sıfırlanıyor aimbot ve esp gibi diğer ayarlar configde sorunsuz duruyor ama skinchanger kısmı tamamen gidiyor...