Selam arkadaşlar şimdi AntiVGC VM Method denedim ama yanlış mı yaptım bilmiyorum Vanguard hep bilgisayarını yeniden başlat diyor kurulumda Set-ExecutionPolicy Bypass bu çalışmadı + Set-VMProcessor -VMName GPU-VM -ExposeVirtualizationExtensions $true bunu kurduğumda VM hata veriyor açılmıyor 3-2...