arkaslar merhaba, simdi sorunum soyle; valorant da mac attıgım da macın ortasın da atıyor ve HVCI hatası veriyor, hatayı cozebilmek icin "cekirdek yalitima" girmem lazım. Custom windows kullanıyorum "windows 11 superlite" kullanıyorum bu surum de defender silinmis, defender silindigi icin...