#hiphop

  1. ghettoboy

    Demom nasıl olmuş ?

    gençler mix elimden geldiğince , ufak ufak , chatgpt yardımı ile yaptım . aralara ufak göndermeler yaptım , word playler mevcut . sizce nasıl olmuş nereler eksik sizce ? iyi veya kötü bir yorum bildirirseniz sevinirim
  2. ghettoboy

    Demomu yorumlayın

    merhaba . geçenlerde 1 demomu daha paylaşmıştım görüşleriniz için çok teşekkürler . yeni bir demo daha paylaştım onuda yorumlayabilirmisiniz görüşleriniz çok değerli benim için . kendimi geliştirmem açısından
  3. ghettoboy

    Demomu Yorumlayın

    merhabalar . 15 yaşında Türkiye'de rapçi olmaya çalışıyorum . bu ilk demom olduğu için biraz heyecanlıyım , sözleri kendim yazdım mix mastering işlerini pek yapamadığım için 1 - 2 şey ayarlayabildim , beat free olduğu için malumunuz bazı yerleri kırpmak zorunda kalldım , görüşlerinizi ve...
Geri
Üst Alt