helpme

  1. Xernal

    Signsız .dll var mı

    Signsız valorant internal var mı kendim UD Cery başkan birde başka .dll lerde denedim kendim basmadığım güzel hooklanıyor ama signladıktan cert bastıktan sonra inject atıyom menüde gelmiyor pop up gelmemesi lazım cert geliyo hala var mı bilen hiç aran yok konuyla Bide bir uygulamayla unsign...
  2. xccvv

    LOL VAL 57

    Merhaba lole girince val 57 hatası alıyorum çözümünü bilen varmı?
  3. sian

    Can someone teach me how to Crâck?

    I can't speak Turkish and I can't play Crâck either. I desperately want to learn. Because there is no one on the market who tells you about cracks If you can help me, please contact dc dc : vgcware
  4. Z

    bu hesabım yeni ve önceki hesabımın şifresini değiştirmişler giremedim kilitlendi

    merhaba önceki hesabımın adı zakura bu heabım yeni allah rızası için biri yardım etsin admin varsa hesabımın şifresini girdim ama bir türlü tutmadı ve kilitlendi
  5. ezcerez

    Visual stuido 2022 wdk

    Beyler visualstuido da Windows driver kit çıkmıyor youtbeden baktım denedim olmadı wdk kuruyorum olmuyor wsdk kurdum yine olmadı nasıl cozcem ben bunu yardım edebilecek varmı
  6. Aesthos

    Çözüldü pp değişememe

    profil fotoğrafımı değişmek istediğimde bu hatayı alıyorum şuan ki pp mdede aynı sorunu yaşadım ama garip bir şekilde bir süre sonra profile yerleşmişti
  7. yinemasallah

    Çözüldü cs 2 hile açınca bnu diyor ??

    uygulamada işlenmemiş özel durum oluştu diyor yardım edicek varmı
  8. cheathacker

    Çözüldü yine aynı hatayı yaşıyorum ne yapmam gerek ınsart basıncav menü gelmiyor

    yine aynı hatayı yaşıyorum ne yapmam gerek ınsart basıncav menü gelmiyor AllinOneRuntimes kurum geçen sefer çözülmuştu busefer olmadı herşey yolunda gidiyor mama insart gelmiyor güvenlik duvarı kapalı 1 sıfıra çekiyorum
  9. siplasplas

    GuidedHacking Free Hesap Varmı ?

    başlıkta yazdıgı gibi guidedhacking forumu için elinizde hesap varsa atabilirmisiniz ?
  10. yinemasallah

    Çözüldü Valorant yeni hesap açmama ağmen ban yiyorum ?

    başlıktanda gördüğünüz gibi.. NE yapmam lazım ?
  11. yinemasallah

    Çözüldü BEYLER CS DE GENEL BEKLEME SÜRESİ YAZIYOR ACİL YARDIM

    ya ben ez global aldım tamam mı 1 hafta oynadım şuan oyundan attı ana menüye yukardada kırmızı böyle bekleme süresi yazıyor mausu oraya götürünce, bu hesap kalıcı olarak güvenilir değil diyor. acil ne yapmam lazım beyler bildiğim bişeyde yok nedir bu bekleme süresi yeni hesap açabilir miyim...
Geri
Üst Alt