Merhaba arkadaşlar ben mert hatay da yaşıyorum yaz tatilindeydim 3 ay çalışacagım iş arıyordum o zaman 16 yaşındaydım fabrikada falan iş bulamadan bende bir iş yerine giriyim dedim bilgisayardanda anlarım format falan atarım formattan sonra neler kurulmalı falan bilirim neyse bir tane bilgisayar...