#gorusmekuzere

  1. uzmansahinbulut

    Görüşmek Üzere...

    Öncelikle Forumda Eminimki Katkılarım Olmuştur Bi Şeyler Çablamaya Çalıştım Ancak Bu Aralar Moralim Motivasyonum İyi Değil Ve Forumda Geçiçi Süreliğine Aktif Olamıcağım Yanı Belki 2 Gün Belki 30 Gün Belki Hiç Tamamen Motivasyonumu bağlı Eminimki Bir Çok Arkadaş Belki Buna Sevinir Kimisi Üzülür...
Geri
Üst Alt