Öncelikle Forumda Eminimki Katkılarım Olmuştur Bi Şeyler Çablamaya Çalıştım
Ancak Bu Aralar Moralim Motivasyonum İyi Değil Ve Forumda Geçiçi Süreliğine Aktif Olamıcağım
Yanı Belki 2 Gün Belki 30 Gün Belki Hiç Tamamen Motivasyonumu bağlı
Eminimki Bir Çok Arkadaş Belki Buna Sevinir Kimisi Üzülür...