Dc tarzında grup oluşturma,sunucu açma,dm'den mesajlaşma falan olsa çok kral olur cidden.
Sebebi ise şu,bazı insanlar dc gibi platformları kullanmıyor,forumdan iletişim kurmak istiyenler olabilir topluluk yaratmak istiyenlerde olabilir.Bence çok fazla tutar böyle birşey olursa.