Selam, bugün sizlere İşlemcinizden nasıl tam performans alırsınız bunu göstereceğim.
Windows + R ile Çalıştır'ı açıyoruz "control" yazıyoruz.
Daha sonrasında "Donanım ve Ses" e tıklıyoruz ordan 'da Güç Seçeneklerine;
Sizde "Güç Tasarufu" veya "Dengelidedir" siz bunu Yüksek Performans...