Güncelleme: @HanSolo ile konuştuktan sonra önerilerini kıza yazdım, konuştum. "Nişanlın varken neden böyle şeyler atıp tekliflerde bulunuyorsun?" dedim. Utandı, özür diledi. Yaptığının yanlış olduğunu söyledim. "Böyle yalan söylemeni etik bulmuyorum," dedim. O gün, "Hadi ben okeyleseydim ya da...