Dostlarım iyi akşamlar.
Arkadaşım itopyadan pc topladı fakat karşımıza şöyle bir sorun çıktı:
GSKILL f4-4000C18D-64GTZR ram aldık, biosta ram default olarak 2133mhzde çalışıyordu xmp kapalı iken. xmp'yi açınca ramin mhzsinin kendi değerine çıkacağını düşündük fakat hala 2133mhzde çalışıyor...