Merhaba normalde publish halini paylaşacaktım ancak biraz geç saate düşecek sanırım.
font konusunda takıldık, arial:bold& kullanıyoruz şu an, sadece ingilizce içermesi yeterlidir önerilecek fontların.
(checkboxlar bir sorundan ötürü boş düzeltilecektir)