faceit ping

  1. ilkerTR

    Faceit ping sorunu

    Merhaba. Bildiğiniz gibi FACEIT'te ülke seçme durumlarından dolayı biraz sıkıntı yaşıyoruz, ülkemizde yüksek ping sorunları mevcut. ExitLag programını duydum ve CS2 için denemelik aldım. Pingim 60-70'lerden 30-40'lara düştü. Bunu ExitLag gibi program öneriniz var mı birde lagofast diye bir şey...
Geri
Üst Alt