Merhabalar, ez mod üzerinden gpay ödeme yöntemi ile midnight almayı planlıyorum. Gpay ödeme yöntemi kullanmak istiyorum fakat banka kartım kayıtlı olduğu için sorun olup olmayacağını merak ediyorum. Eskiden almıştım fakat ininal üzerinden almıştım ve kartı kapatmıştım. Siz nereden alıyorsunuz...