Hesabın İlk Sahibiyim Tüm Bağları Temizdir, Satmayı Düşünüyorum. Kolektifi Düşük Olup da Yüksek Fiyata Satılan Hesaplarda Var, Kolektifi Yüksek Olupda O Fiyatlara Satılan Hesaplarda Var. O Yüzden Tam Piyasasını Çözemedim, Ortalama Ederi Nedir?
En Düşük Kaça Gider?