#eden

  1. Sergey

    Yardım Eden Kimse Yokmu :((

    az kaldı monitörü yumruklamak üzereyim hiç bir yerde kimse yazmamış ne cevap veren olmuş ne bakan bu toLowerCase())'ten Sonra Gelen İşaretin Adı Nedir Ve Nasıl Yaparım Elim Ayağım Titriyor Valla Monitörü Parçalicam Az Kaldı
Geri
Üst Alt