Merhaba arkadaşlar 2 gündür modemimde DSL bağlantısı yok hatası alıyorum modemi kapattım açtım reset attım kabloyu kontrol ettim sorunu bulamadım yalnız modemin üstünde DSL ışığı 10 saniye yanıp hemen geri sönüyor ve dün akşam İnternet geri geldi sabah tekrar gitti şuan da yok çözümünü bilen...